perjantai 29. lokakuuta 2021

FiloviHome

 

Tiedätkö mikä on Filovihome? Minä en tiennyt sitä viellä vuosi sitten, vaikka kyseinen liike olikin jo ollut usean vuoden olemassa Paimiossa. Filovi on Ranskalaistyylinen sisustus ja lahjatavaraliike jollaista en ole nähnyt toista. On melkein kuin satumaailmaan astuisi kun myymälä on lattiasta kattoon täynnä kaikkea hienoa ja mielenkiintoista. Myös ajatus kirpputorista tuli mieleeni sillä myymälässä hinnat löytyvät tuotteista liimattuina, ja näitä hintalappuja olen saanut liimailla tuhatmäärin.


Olen nyt työskennellyt harjoittelun kautta kyseisessä paikassa, ensin Kelan kautta kun olin kuntoutuksessa toipumassa loppuunpalamisesta ja nyt toivuttuani pääsin palaamaan liikkeeseen takaisin Työvoimatoimiston kautta. Myymälässä on saanut ja päässyt tekemään ja kokeilemaan vaikka ja mitä. Myös vanhanaikaista kassajärjestelmää. Tunnelma siellä on ollut rento ja lämminhenkinen, sekä mukavia asiakkaita on riittänyt. (Yhtään inhottavaa asiakasta en matkalta muista)



Olen kuvaillut kamerallani paljon tuotteita, sekä kuvannut liikettä heidän omaan käynnöön nettisivuille ja sosiaaliseen mediaan. Olemme järjestäneet Ranskalaiset festivaalit ja nyt olemme olleen joulun laiton kimpussa. Pian myös alkavat asiakas- sekä VIP-illat joita hieman odotan sillä luvassa on pientä naposteltavaa sekä tietenkin myös kurkun kostuketta ja tarjoushintoja.



Eilen meillä kävi Ranskasta asti vieraita joiden tuotteita myymälästämme löytyy. Kyseiset vierailijat olivat ilahtuneita siitä että meillä oli jo alettu laittamaan joulua toisin kuin muissa myymälöissä missä he olivat käyneet paikkoja katselemassa.(Tästä vielä ehkä lisää myöhemmässä postauksessa.)




Jätän tällä erää postaukseni näin lyhyeksi ja ehkä innostun jossain kohtaa esittelemään vaikka myymälän tuotteita enemmän, sillä olenhan niistä jo jokusen kotiinikin ostanut. (Enhän minä millään voinut olla niitä ostamattakaan!!)



Hyvää syksyä joka taas talveksi taittuu!

-Sipe