keskiviikko 4. lokakuuta 2017

Työssäoppiminen koulun markkinointi tiimissä

Olen ollut nyt noin 1,5 kuukautta koulun markkinointi tiimissä harjoittamassa työssäoppimista, mistä suoritan 3 tutkintoa. Aloitin täällä 24.08. ja jatkan aina marraskuun 3. päivään. Ensimmäiset hommat mitä minulle annettiin olivat uutiskirjeiden/mainosviestien laatimista ja lähettämistä jota minulle ohjastettiin, mistä teksti, miten lähetetään, miten lisätään vastaanottajia jne. Homma on ollut mielestäni varsin helppoakin jopa.

Työpisteeni on mukavan kokoinen oma pieni alue jonka seininä ikäänkuin toimivat muutama kaappi ja jonkin näköinen ikäänkuin puoliseinä mihin voi nuppineuloilla kiinnitellä vaikka muisilappuja. Tietenkin käytössä minulla on oma kone joka on vieressä olevaan tulostimeen (sekä kyllä muihinkin etätulostimiin) yhteydessä. Minulla on myös kiva pieni tarvike teline josta löytyy eri kyniä, teippejä, kumeja, muistilappuja, muistilapun kaltaisia mini merkki juttu systeemejä, sakset jne, sait varmaan juonesta kiinni? :) Tänään säädimme pöytääni hieman ylöspäin kun kokeilen nyt hieman satulatuolillakin työskentelyä.

Olen näiden ohella käynyt myös muutamalla opintomatkalla, joista löytyy myös postaukset. Olen suunnitellut myös yhdelle eläkkeelle jäävälle henkilölle kortin, sekä koulun avoimiin oviin olen suunnitellut julisteiden ulkonäköä sekä niitä yhdistävää tekijää (lopputulokseen 24 julistetta).
Näitä julisteita olenkin pyöritellyt jo niin paljon että näen niistä unta! :D

Joka keskiviikko (yhtä poikkeusta toistaiseksi lukuunottamatta) meillä on ollut aamuisin noin tunnin palaveri, jossa on käyty kaiken näköisiä erilaisia asioita läpi. Olen myös osallistunut muihinkin erilaisiin kokouksiin joista yksi käsittelee mm. Lupa liikkua -hanketta. Olemme myös piipahtaneet kahdessa koulussa järjestetyssä tilaisuudessa jos näitä sellaiseksi voi kutsua. Toinen oli AmiStylen tiloissa kun tämä vaihtoi sijaintia ja toinen taas oli matkailualan järjestämä, missä pääsi mm. hieman maistelemaan eri maiden herkkuja ja muutoinkin tutustumaan hieman eri maihin, eli pika lomamatka maailman ympäri. ;)

Olen tähän asti tykännyt täällä olemisesta oikein kovasti ja toivon löytäväni töitä samanlaisista tehtävistä ellen sitten päätä jatko kouluttautua.

Ehkäpä tässä oli tältä erää kuulumisia "koulunpenkiltä" ja eikun muiden blogi postaus raakileiden kimppuun että nekin saisin pian teille luettavaksi! :)